Monday, November 28, 2016

טרור אסלאמי - 284 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בסוריה; 85 הרוגים בעיראק; 25 הרוגים בתימן; 18 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה; 11 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; 10 טוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן;  8 חיילים נהרגו בלוב;  4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו בגבול ישראל-סוריה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; אישה נהרג בתאילנד בפיגוע-טרור אסלאמי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בתימן, בלוב, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר, ובאפגניסטן; סה"כ 284 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קרקעיים קשים ובהפצצות אוויריות רבות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. גם במהלך היממה האחרונה מסר על עשרות רבות של הרוגים בהפצצות ובקרבות שהיו באזור העיר חאלב. ביומיים האחרונים נהרגו באזור זה בלבד יותר מ-70 אזרחים ועוד עשרות רבות של חיילים סורים וטרוריסטים מוסלמים מכל הארגונים. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו בצפון סוריה.

Iraqi forces killed the suicide-terrorist ISIS

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר כ-85 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים בעיראק מסרו כי במהלך היממה אחרונה נהרגו כ-70 בני-אדם.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. גורמים מקומיים מסרו שמרבית הנפגעים היו באזור העיר חודיידה.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתם של 8 חיילים לובים בקרבות שהיו באזור העיר סירט נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בשתי פעולות צבאיות יזומות שנערכו במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז בלוצ'יסטן. מקורות נוספים בפקיסטן מסרו על שורה של תקריות אלימות לאורך היממה האחרונה, אך לא נמסר מספרם המדויק של הנפגעים.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתם של 18 לוחמים כורדים בחמש פעולות צבאיות שונות שנערכו במהלך היממה האחרונה בדרום-מזרח טורקיה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתה של אישה מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום-תאילנד.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום הפיליפינים. מקורות נוספים מסרו גם על פציעתם של חיילים אחדים בפעולה זו.
--
ישראל – טרור – סוריה: מקורות ביטחוניים בישראל מסרו ב-27 בנובמבר 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בעקבות ניסיון לפגוע בכוחותינו הפועלים לאורך הגבול המשותף עם סוריה. לאחר קרב קצר, ארבעת הטרוריסטים מוסלמים חוסלו בידי מטוס-קרב של חיל-האוויר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: