Saturday, November 26, 2016

טרור אסלאמי - 354 הרוגים ביממה האחרונה

135 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים באפגניסטן; 22 הרוגים בלוב; 20 הרוגים בתימן; 10 טרוריסטים מוסלמים ו-2 שומרים נהרגו בניגריה; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 9 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה; 5 הרוגים בפקיסטן; 3 חיילים הודים, 2 טרוריסטים מוסלמים ו-2 אזרחים נהרגו בקשמיר ההודית; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתאילנד; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקמרון, במאלי, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 354 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו ברחבי סוריה. מקורות אזרחיים בעיר חאלב מסרו על הריגתם של יותר מ-45 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות. עוד נמסר על הפצצות רבות באזור מחוז אידליב, וכן על קרבות קשים עם נפגעים רבים בחומס, באזור דמשק, באל-חמה, בדרעא, דיר אל-זור ובצפון סוריה. מקורות אזרחיים מסרו על מספר הרוגים גבוה במיוחד במהלך היממה האחרונה.

Around 100 people killed in Iraq bomb attack

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-135 בני-אדם ביום של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-14 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של קרבות והפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה אחרונה ברחבי תימן. מקורות בסעודיה מסרו על ירי של 11 טילים שנורו לעבר סעודיה בידי טוריסטים מוסלמים שיעים. מקורות ביטחוניים מסרו על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במרכז תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בלוב (לא רשמיים) מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של לפחות 22 בני-אדם בסדרה של קרבות והיתקלויות שהיו ברחבי לוב במהלך היממה האחרונה. סביר להניח שמרבית הנפגעים היו בעקבות קרבות באזור העיר סירט נגד ארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של 30 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה בין כוחות-הביטחון של אפגניסטן לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" ומארגון "המדינה האסלאמית".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של 5 בני-אדם ועל פציעתם של 20 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים במזרח פקיסטן.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של 3 חיילים, 2 טרוריסטים מוסלמים ו-2 אזרחים ביום נוסף של פיגועי-טרור ועימותים אלימים בין מוסלמים לבין חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" ביום של קרבות שהיו במהלך היממה האחרונה במרכז סומליה. נמסר גם על פצועים רבים בקרבות הללו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" וכן על הריגתם של 2 שומרים בהתקפה שנערכה על יישוב בצפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של 9 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה במהלך היממה האחרונה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בדרום תאילנד.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: