Wednesday, November 23, 2016

טרור אסלאמי - 239 הרוגים ביממה האחרונה

150 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בעיראק; 25 הרוגים בתימן; 6 חיילים נהרגו בקמרון בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם"; 5 הרוגים באפגניסטן; 4 אזרחים נהרגו בקשמיר הפקיסטנית; 3 ילדים ומנהיג דתי נהרגו בלוב; 3 חיילים נהרגו בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; טרוריסט מוסלמי נהרג באזור קלנדיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בניגריה, במאלי, בסומליה, בלוב, בקמרון, בצ'אד, במצרים, בתימן, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר ובאפגניסטן; סה"כ 239 הרוגים ביממה האחרונה; 
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בסוריה מסרו ב-22 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. ארגונים לזכויות אדם בסוריה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות כ-60 אזרחים. כמו כן נמסר שבחודשיים האחרונים נהרגו באזור העיר חאלב כ-850 בני-אדם, מתוכם נהרגו 245 ילדים. כמו כן נמסר מפי מקורות אזרחיים במחוז אידליב כי בחודש האחרון נהרגו 198 בני-אדם בהפצצות של רוסיה וסוריה. כמו כן נמסר על פציעתם של יותר מ-550 נוספים בהפצצות הללו. גם במהלך היממה האחרונה מקורות צבאיים בסוריה מסרו על הצלחות קרקעיות רבות וכן על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית". דוברים רשמיים באיראן מסרו על הריגתם של 1,000 חיילים איראנים בקרבות בסוריה מאז שאיראן החלה לסייע צבאית לאסד.

Iraqi forces continue their assault, close in on Mosul

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-22 בנובמבר 2016 על הריגתם של כ-40 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-6 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה אחרונה. כמו כן נמסר מפי גורמים צבאיים בטורקיה על הריגתם של 4 מאנשי המחתרת הכורדית הפועלת בצפון עיראק בעקבות הפצצות אוויריות של טורקיה שנערכו באזור.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-22 בנובמבר 2016 על הריגתם של 25 מאנשי המליציות הסוניות הפרו-סעודיות שהתקפות של אנשי המליציות השיעיות הפועלות במערב תימן. כמו כן נמסר על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במרכז תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-22 בנובמבר 2016 על הריגתם של 3 ילדים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באזור העיר בנגאזי. כמו כן נמסר על הריגתו של מנהיג דתי בידי מתנקשים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-22 בנובמבר 2016 על הריגתם של לפחות 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי-ירי ומפיצוץ של מטעני-חבלה שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-22 בנובמבר 2016 על הריגתם של 3 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור בלוצ'יסטן.
--
פקיסטן – קשמיר – הודו: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-22 בנובמבר 2016 על הריגתם של 4 אזרחים בהפגזה של הודו שהתבצעה באזור הגבול המשותף העובר בחבל קשמיר.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בקמרון מסרו ב-22 בנובמבר 2016 על הריגתם של 6 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שחדרנו כנראה מאזור הגבול המשותף עם ניגריה.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-22 בנובמבר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעקבות ניסיון לבצע פיגוע-דקירה נגד כוחותינו שפעלו באזור קלנדיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: