Friday, November 25, 2016

טרור אסלאמי - 340 הרוגים ביממה האחרונה

125 הרוגים בעיראק; 110 הרוגים בסוריה; 30 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בלוב; 15 הרוגים בתימן; 11 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו בסומליה; 10 טרוריסטים מוסלמים ו-6 אזרחים נהרגו בניגריה; 8 טרוריסטים מוסלמים ו-5 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 8 חיילים נהרגו במצרים מפיצוץ של מכונית-תופת; 3 חיילים טורקים נהרגו בסוריה; 2 שוטרים ו-2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; 2 הרוגים בטורקיה מפיצוץ של מכונית-תופת; חייל אמריקאי נהרג בסוריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, בקמרון, בצ'אד, במאלי, באלג'יריה, בתימן, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בקווקז, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 340 הרוגים ביממה האחרונה;
==
ישראל – טרור - הצתות: תמשיכו לחלום על דו-קיום. איימן עודה וג'מאל זחאלקה טענו ש"כואב להם הלב על ההצתות במולדת שלהם". ארץ-ישראל מעולם לא הייתה המולדת שלהם, היא אינה המולדת שלהם והיא גם לא תהייה המולדת שלהם. בסופו של דבר, החבורה הזו – יחד עם הברברים המקיפים אותם – תהייה מחוץ לתחומי ישראל. אין הבדל גדול בין החבורה הזו לבין הכנופיות האסלאמיות האחרות הפועלות במזרח-התיכון. כולם שואבים את השראתם מאותו מקור – וזאת התוצאה של היממה האחרונה:

Explosion Turkey Adana Car Bomb Blast Video

--
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-24 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו ברחבי סוריה בידי כל הכוחות הזרים הפעולים במדינה. מקורות בטורקיה מסרו על הריגתם של 3 חיילים טורקים בהפצצה אווירית של סוריה שנערכה במחוז אידליב. מרבית ההרוגים במהלך היממה האחרונה היו באזור דיר אל-זור, דרעא חאלב ובמחוז אידליב. מקורות צבאיים רשמיים בסוריה מסרו על הצלחות קרקעיות אחדות באזור דיר אל-זור ובדרעא. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו על הריגתו של חייל אמריקאי מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בצפון-סוריה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-24 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר 125 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. בפיצוץ של משאית-תופת נהרגו יותר מ-80 עולי-רגל איראנים בעיר הילה – ארגון "המדינה האסלאמית" נטל אחריות למעשה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-24 בנובמבר 2016 על הריגתם של 15 בני-אדם בהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. מקורות שיעים מסרו על קרבות עם נפגעים נוספים ברחבי תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-24 בנובמבר 2016 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו באזור העיר סירט במהלך הימים האחרונים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-24 בנובמבר 2016 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז הלמנד. במחוז קנדהאר נהרגו 5 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים וצבאיים בסומליה מסרו ב-24 בנובמבר 2016 על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בהתקפה צבאית יזומה שנערכה בדרום סומליה. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-24 בנובמבר 2016 על הריגתו של אזרח ניגרי בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסט מוסלמי שפעל באוטובוס אזרחי בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה. בפיגוע נוסף של ארגון "בוקו חראם" נהרגו 5 בני-אדם בצפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-24 בנובמבר 2016 על הריגתם של 2 בני-אדם ועל פציעתם של 33 נוספים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום טורקיה.
--
רוסיה – טרור – קווקז: מקורות תקשורתיים בסוריה מסרו ב-24 בנובמבר 2016 על הריגתם של 2 שוטרים ו-2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות שהייתה בצפון הקווקז.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-25 בנובמבר 2016 על הריגתם של 8 חיילים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סיני.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: