Thursday, November 10, 2016

טרור אסלאמי - 260 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 90 הרוגים בעיראק; 40 הרוגים בניגריה; 10 בני-אדם נהרגו בתימן; 7 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; 6 הרוגים בדרום-סודאן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 2 הרוגים בקמרון בהתקפת טרור אסלאמית; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסומליה, בניגריה, בקמרון, במאלי, בתימן, בסודאן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 260 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-9 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות מקומיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור העיר דרעא, בדיר אל-זור, בחומס, בחאלב, באל-חמה, באזור הכפרי של העיר דמשק, בלטקיה, בתדמור, באל-ראקה ובמקומות נוספים. מקורות אחרים מסרו שסך-כל הפעילות הקרבית במהלך היום הייתה די מצומצמת לאור הסקרנות הרבה שעוררה מערכת הבחירות האמריקאית עם סיומה המדהים בניצחונו של טראמפ.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-9 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-9 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של קרבות מקומיים שהיו בדרום תימן בין המיליציות הסוניות למיליציות השיעיות.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-9 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית שנערכה במהלך היממה האחרונה במזרח אפגניסטן.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-9 בנובמבר 2016 על הריגתם של 6 בני-אדם בסדרה של קרבות בין טרוריסטים מקומיים לכוחות-הביטחון שפעלו במרכז המדינה.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-9 בנובמבר 2016 על הריגתם של 40 פועלים בהתקפה של טרוריסטים מקומיים שתקפו בצפון-מזרח ניגריה. מקורות נוספים מסרו שעדיין לא ברור להם איך הצליחו לחסל 40 בני-אדם בהתקפה קצרה אחת. צפונית לעיר אבוג'ה.
--
קמרון – טרור: מקורות תקשורתיים בקמרון מסרו ב-9 בנובמבר 2016 על הריגתם של 2 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שחדרו מהגבול המשותף עם ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-9 בנובמבר 2016 על הריגתם של 7 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה.
==
ד"ר יוחאי סלע