Saturday, November 19, 2016

טרור אסלאמי - 393 הרוגים ביממה האחרונה

180 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בתימן; 20 הרוגים בדרום-סודאן; 15 הרוגים בסומליה; 13 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 10 טרוריסטים מוסלמים ו-4 חיילים נהרגו בפיליפינים; 8 הרוגים בניגריה; 8 הרוגים בלוב; 3 שוטרים נהרגו בדארפור;  טרוריסט מוסלמי מארגון "המדינה האסלאמית" נהרג בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בעזה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בסודאן, במאלי, בסומליה, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בתאילנד, בפיליפינים, בפקיסטן, בקשמיר ובאפגניסטן; סה"כ 393 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-18 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות קשות מאוד שנערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. גם במהלך היממה האחרונה נמסר על הפצצות קשות עם נפגעים רבים באזור העיר חאלב. עוד נמסר על קרבות קרקעיים עם נפגעים רבים באזור דיר אל-זור. דוברים נוספים מסרו על קרבת והפצצות שהיו באזור דרעא, אידליב, חומס, אל-חמה, אל-ראקה, לטקיה ובמקומות נוספים.

Islam in Iraq

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-18 בנובמבר 2016 על הריגתם של 180 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-18 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות שהיו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. מרבית הנפגעים היו במהלך הקרבות שהיו באזור העיר תעז.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-18 בנובמבר 2016 על הריגתם של 8 בני-אדם נוספים בקרבות שהיו באזור העיר בנגאזי במהלך היממה האחרונה. גורמים צבאיים בעיר מסרו שכוחות-הביטחון של לוב שולטים במצב.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-18 בנובמבר 2016 על הריגתם של 13 שוטרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" הפועלים במערב אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-18 בנובמבר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות מיוחדת של הצבא שהתבצעה באזור העיר ראוולפינדי.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-18 בנובמבר 2016 על הריגתם של 15 בני-אדם – רובם טרוריסטים מוסלמים וחיילים – בסדרה של התקפות טרור ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-18 בנובמבר 2016 על הריגתם של 3 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור חבל דארפור.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות רשמיים בדרום-סודאן מסרו ב-18 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של קרבות בין כוחות-הביטחון לבין מורדים מקומיים הפועלים ברחבי המדינה.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-18 בנובמבר 2016 על הריגתם של 8 בני-אדם בשלושה פיגועי-התאבדות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי – תאילנד: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-18 בנובמבר 2016 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים ו-4 חיילים ביום של קרבות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" הפועל בדרום הפיליפינים. כמו כן נמסר מפי גרומים רשמיים בתאילנד על פציעתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
--
ישראל – עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-18 בנובמבר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מירי של חיילי צה"ל בעקבות עימותים שהיו ליד גדר-המערכת בעקבות ניסיון להניח מטען-חבלה בשטח ישראל.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: