Friday, November 11, 2016

טרור אסלאמי - 295 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" נהרגו בתימן; 20 הרוגים נוספים בתימן; 19 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה; 10 הרוגים בדארפור; 11 אזרחים ו-7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 3 חיילים הודים ו-2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 2 הרוגים בסומליה; חייל נהרג בקשמיר הפקיסטנית; התקפת טרור על הקונסוליה הגרמנית באפגניסטן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בניגריה, בלוב, בסודאן, בסומליה, במצרים, בתימן, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 295 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות אזרחיים נוספים מסרו ב-10 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות רבות נערכו במהלך היממה האחרונה רבו הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור חאלב, חומס, אל-חמה, קוניטרה, בדרעא, באל-ראקה ובמקומות נוספים רבים נוספים. מקורות ערביים מסרו על הריגתם של עשרות בני-אדם בהפצצות של הקואליציה האמריקאית שנערכו באזור העיר אל-ראקה. כמו כן נמסר על יותר מ-10 חיילים סורים שנהרגו בקרבות ליד קוניטרה. מקורות רשמיים בסוריה מסרו על הריגתם של 9 בני-אדם ועל פציעתם של 30 נוספים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שנערכה באזור העיר חאלב. מקורות כורדיים מסרו על הריגתם של לוחמים כורדים אחדים ומפקד בכיר בפיגוע שהתבצע כנראה ליד באזור העיר קמישלי. גורמים צבאיים בסוריה מסרו על הצלחות קרקעיות נוספות באזור הדרומי של העיר חאלב. עוד נמסר מפי דובר צבאי סורי על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר דרעא.

Mosul battle: Iraqi forces suspected of killing villagers

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-10 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות נערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דובר צבאי בעיראק מסר על חיסולם של כ-10 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים מארגון "המדינה האסלאמית" במהלך קרבות שהיו באזור העיר מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-10 בנובמבר 2016 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה בדרום תימן בידי כוחות-הביטחון של ממשלת עדן. מקורות תקשורתיים נוספים מסרו על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים שיעים בקרבות נוספים שהיו במהלך היממה האחרונה באזור העיר תעז.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים רשמיים בטורקיה מסרו ב-10 בנובמבר 2016 על הריגתם של 19 לוחמים כורדים בחיסול-ממוקד טורקי שנערך בעזרת מל"ט שפעל בדרום-מזרח טורקיה ליד הגבול עם עיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-10 בנובמבר 2016 על הריגתם של 7 אזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". כמו כן נמסר על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום אפגניסטן. עוד נמסר על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של ארגון הטליבאן על הקונסוליה הגרמנית במזאר א-שריף בצפון אפגניסטן.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות תקשורתיים בהודו ובפקיסטן מסרו ב-10 בנובמבר 2016 על הריגתם של 3 חיילים הודים, 2 טרוריסטים מוסלמים וחייל פקיסטני אחד בסדרה של קרבות והפצצות שהיו באזור הגבול המשותף בחבל קשמיר.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-10 בנובמבר 2016 על הריגתם של 2 אזרחים בשתי התקפות טרור שנערכו במהלך היממה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-10 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-10 אזרחים בסדרה של התקפות וקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה בחבל דארפור.
==
ד"ר יוחאי סלע

No comments: