Wednesday, November 9, 2016

טרור אסלאמי - 354 הרוגים ביממה האחרונה

130 הרוגים בעיראק; 120 הרוגים בסוריה; 50 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו במצרים; 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" נהרגו בניגריה; 11 בני-אדם ו-6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" נהרגו בתימן; 7 טרוריסטים מוסלמים בכירים מארגון "הטליבאן" ו-5 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 5 חיילים נהרגו בניג'ר; 4 הרוגים בחבל קשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסומליה, בניגריה, בצ'אד, במאלי, בסודאן, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר ובאפגניסטן; סה"כ 354 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-8 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים במחוז דמשק מזרחית ליישוב דומא, בתדמור, בדיר אל-זור, בחאלב, בדרעא, בחומס, באל-חמה, באל-רקה ובמחוז לטקיה. דוברים נוספים סוריה מסרו על מספר רב של חיילים סורים שנהרגו בקרבות במהלך היממה האחרונה. סוכנות הידיעות הטורקית מסרה על שבין ההרוגים היו לפחות 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנפגעו בפעילות יזומה של הצבא הטורקי שנערכה בצפון סוריה. עוד נמסר שבין ההרוגים היו גם ילדים שנפגעו בהפצצות אוויריות של הצבא הסורי.
ISIS Footage of Suicide Attacks
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-8 בנובמבר 2018 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים מאוד, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות באו"ם מסרו שארגון "המדינה האסלאמית" הצליח לחטוף כ-300 חיילים עיראקים ליד העיר מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים וסונים תימן מסרו ב-8 בנובמבר 2016 על הריגתם של לפחות 11 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפגזות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. לפחות מחצית מההרוגים היו מאנשי המיליציות השיעיות הפרו-איראניות. מקורות צבאיים בעדן מסרו על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה באזור העיר מוקאלה בדרום תימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-8 בנובמבר 2016 על הריגתם של 7 מפקדים בכירים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה במחוז הלמנד. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 5 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" שפעלו ליד העיר קאבול.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-8 בנובמבר 2016 על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" במהלך התקפה שנערכה בצפון ניגריה במהלך היממה האחרונה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-8 בנובמבר 2016 על הריגתם של 50 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 חיילים בפיגוע שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור.
--
ניג'ר – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניג'ר מסרו ב-8 בנובמבר 2016 על הריגתם של 5 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "בוקו חראם" שפעלו אזור הגבול המשותך עם מאלי. דובר צבאי בניג'ר מסר על חיילים נוספים הנעדרים בעקבות ההתקפה.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות תקשורתיים בהודו ובפקיסטן מסרו ב-8 בנובמבר 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם – 3 אזרחים וחייל – בחילופי-אש נוספים ביו הודו לפקיסטן באזור הגבול המשותף בחבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: