Sunday, November 27, 2016

טרור אסלאמי - 294 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים סוריה; 80 הרוגים בעיראק; 40 הרוגים בתימן; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 11 הרוגים בסומליה מפיצוץ של מכונית-תופת;  6 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו בפקיסטן; 4 הרוגים בניגריה; 4 חיילים נוספים נהרגו במצרים;  3 חיילים נהרגו בסעודיה; 2 טרוריסטיות מוסלמיות מתאבדות נהרגו בקמרון; חייל נהרג בטורקיה; טרוריסט מוסלמי נהרג בשועפט; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בסודאן, בניגריה, בצ'אד, בקמרון, בלוב, בתימן, בסומליה, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בקשמיר, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 294 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות צבאיים בסוריה מסרו על הצלחות קרקעיות ניכרות בקרבות שהיו במזרח העיר חאלב – שם נכבשו אזורים אחדים בידי הצבא הסורי, וכן נמסר על נפגעים רבים מאוד משני הצדדים. 2 במתי-חולים נוספים נהרסו בפצצות אוויריות בצפון סוריה, ונמסר על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם במקרה הזה. קרבות עם נפגעים רבים מאוד נרשמו בכל הרים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה.

Air strikes kill dozens in eastern Aleppo

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו שארגון "המדינה האסלאמית" הוציא-להורג עשרות אזרחים בעיר מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים - סעודיה: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקור סוני מסר שמרבית ההרוגים היו מאנשי המיליציות השיעיות הנתמכות בידי איראן. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 חיילים סעודים מירי של צלפים שפעלו באזור הגבול המשותף. איראן מתכננת להקים בבסיס צבאי ימי בתימן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז ננגרהאר. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים ושל 2 חיילים בשתי תקריות טרור שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתם של 11 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות צבאים בקמרון מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתן של 2 טרוריסטים מוסלמיות מתאבדות מארגון "בוקו חראם" בידי חיילים שפעלו בצפון קמרון.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתם של 4 חיילים נוספים בפיגוע שהיה בצפון סיני במהלך היממה הקודמת בכך עלה מספר ההרוגים ל-14. ארגון "המדינה האסלאמית" נטל אחריות למעשה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתו של חייל בקרבות שהיו נגד המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-26 בנובמבר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי ב-25 בנובמבר 2016 בעקבות ניסיון פיגוע נגד כוחותינו שפעלו באזור שועפט ליד פסגת-זאב.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: