Monday, November 21, 2016

טרור אסלאמי - 336 הרוגים ביממה האחרונה

165 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 30 טרוריסטים מוסלמים ו-7 חיילים נהרגו באפגניסטן; 11 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" נהרגו בניגריה; 10 הרוגים בתימן; 4 חיילים וטרוריסט מוסלמי נהרגו בפקיסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקניה; 3 חיילים נהרגו בסומליה; חייל טורקי נהרג בסוריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בקמרון, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר ובאפגניסטן; סה"כ 336 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות בטורקיה מסרו ב-20 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות קשות מאוד שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. גורמים מקומיים בעיר חאלב מסרו כי במהלך חמשת הימים האחרונים נהרגו בעיר יותר מ-300 בני-אדם. מקורות אזרחיים בחאלב מסרו על הריגתם של לפחות 6 בני-אדם מגז כלורין במזרח חאלב. מקורות בטורקיה מסרו על הריגתם של 12 לוחמים כורדים ו-8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו בצפון סוריה. מקורות ביטחוניים בסוריה מסרו על הריגתו של חייל טורקי בקרבות שהיו בסוריה במהלך היממה האחרונה.

REBELS KILLED ABOUT 20 CIVILIANS DURING PROTESTS IN ALEPPO

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-20 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-165 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים נוספים מסרו על עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים שנהרגו במהלך היממה האחרונה בקרבות שהיו באזור העיר מוסול וביישובים הסמוכים לה. עוד נמסר שבין ההרוגים היו לפחות 9 חיילים עיראקים. קרבות עם נפגעים רבים היו גם באזור תל-עפאר, במזרח רמאדי ובשירקאת למרות השליטה של הצבא העיראקי והמליציות השיעיות.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-20 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו במהלך היממה האחרונה ביוזמת המיליציות השיעיות למרות ההסכם על הפסקת-אש למשך 48 שעות. מקורות נוספים בתימן מסרו שהפסקת-האש נשמרת למרות תקריות קטלניות אחדות שאירעו במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-20 בנובמבר 2016 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים ושל 7 חיילים בסדרה של פעולות צבאיות יוזמות שנערכו נגד ארגון "הטליבאן" במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-20 בנובמבר 2016 על הריגתם של 4 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו במחוז בלוצ'יסטן. כמו כן נמסר על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם חיילים שפעלו באזור העיר לאהור.
--
קניה – טרור – סומליה: מקורות צבאיים בקניה מסרו ב-20 בנובמבר 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה ליד הגבול המשותף עם סומליה. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 חיילים אתיופים מ"האיחוד-האפריקאי" בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שנערכו בעיר קיסמאיו שבסומליה. מקורות נוספים בסומליה מסרו על מעצרם של כ-20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות יזומה נערכה בעיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאים רשמיים בניגריה מסרו ב-20 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-11 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה בצפון ניגריה. מקורות נוספים מסרו על עשרות נפגעים בקרבות הללו. כמו כן נמסר על פציעתם של 10 חיילים ניגרים. דובר צבאי נוסף בניגריה מסר שזהו המבצע הצבאי ה-6 הנערך באזור בתקופה האחרונה נגד ארגון "בוקו חראם".
==
ד"ר יוחאי סלע

No comments: