Saturday, November 12, 2016

טרור אסלאמי - 255 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 80 הרוגים בעיראק; 20 הרוגים בדרום-סודאן; 15 הרוגים בתימן; 14 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה; 13 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 3 טרוריסטיות מוסלמיות מתאבדות נהרגו בניגריה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; מושל מחוז נהרג בטורקיה מפיצוץ של מטען-חבלה; חייל האוויר הקנייתי הפציץ בסיס של ארגון "אל-שבאב" בסומליה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בסודאן, במאלי, בניגריה, בלוב, במצרים, בטורקיה, בתימן, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 255 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בסוריה ומקורות ערביים מסר ב-11 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים מאוד בהפצצות אוויריות קשות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות אזרחיים בעיר חאלב מסרו על הפצצות וקרבות עם נפגעים רבים במזרח העיר ובמערבה. דוברים במחוז אידליב מסרו על קרבות עם נפגעים בין ארגוני המורדים לבין כוחות-הביטחון של סוריה. מקורות אזרחיים בצפון סוריה מסרו על הריגתם של עשרות לוחמים כורדים בפעילות אווירית וקרקעית של טורקיה שנערכה בצפון סוריה. עוד נמסר על קרבות עם נפגעים רבים באזור חומס, אל-חמה, אל-ראקה במחוז דמשק.

ISIS Killed over 70 Mosul Civilians as Iraqi Forces Advance

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-11 בנובמבר 2016 על הריגתם של 80 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים בצפון עיראק מסרו על הוצאות-להורג של אזרחים בידי ארגון "המדינה האסלאמית" בעיר מוסול – ככול הידוע נרצחו בדרך זו כ-60 בני-אדם.  דוברים נוספים מסרו על הריגתו של מפקד בכיר בארגון בעיר מוסול בקרבות קשים עם הכוחות המיוחדים של הצבא העיראקי.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-11 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-15 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות שיעים מסרו שכוחותיהם הצליחו לכבוש יישוב בשטח הסעודי וכי במהלך ירי של טיל לעבר סעודיה, נפצעו יותר מ-10 בני-אדם, וכן נמסר על הריגתו של לפחות חייל סעודי אחד. עוד נמסר על נפגעים רבים באזור העיר צנעא בעקבות הפצצה אווירית של סעודיה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות מקומיים באפגניסטן מסרו ב-11 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-13 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במזרח אפגניסטן. כנראה מדובר על טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית".
--
קניה – סומלה – טרור: מקורות צבאיים בקניה מסרו ב-11 בנובמבר 2016 על הפצצה אווירית שנערכה על בסיס של ארגון "אל-שבאב" הנמצא בסומליה. לא נמסר מספרם המדויק של הנפגעים בהתקפה.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בדרום-סודאן מסרו ב-11 בנובמבר 2016 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של קרבות בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מקומיים. ארגוני המורדים מסרו על הריגתם של לפחות 3 חיילים בקרבות הללו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-11 בנובמבר 2016 על הריגתן של 3  טרוריסטיות מוסלמיות מתאבדות מארגון "בוקו חראם" בהיתקלות שהייתה בצפון ניגריה.
--
מצרים –טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-11 בנובמבר 2016 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-11 בנובמבר 2016 על הריגתו של מושל מחוז ועל פציעתם של 3 בני-אדם נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה. כמו כן נמסר מפי דובר צבאי של הריגתם של 14 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית שנערכה במזרח טורקיה במהלך היממה האחרונה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בקשמיר מסרו ב-11 בנובמבר 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: