Tuesday, November 1, 2016

טרור אסלאמי - 632 הרוגים ביממה האחרונה

250 הרוגים בעיראק; 140 הרוגים בסוריה; 140 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 55 הרוגים באפגניסטן; 15 טרוריסטים מוסלמים ו-5 חיילים נהרגו בניגריה; 15 הרוגים בתימן; 8 אסלאמיסטים נהרגו בהודו; חייל ואישה נהרגו בקשמיר ההודית; שוטר נהרג באלג'יריה; טרוריסט מוסלמי נהרג ברמאללה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בסומליה, בקמרון, בצ'אד, במאלי, בלוב, בתימן, בסודאן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 632 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות צבאיים מסרו ב-31 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-140 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים צבאיים בסוריה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 60 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בסדרה של קרבות שהיו במהלך היממה האחרונה באזור העיר חאלב. כמו כן נמסר על הריגתם של לפחות 40 חיילים סורים במהלך היממה האחרונה בקרבות שהיו ברחבי המדינה. גורמים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים בהם נהרגו יותר מ-40 אזרחים במהלך היממה האחרונה בקרבות שנערכו בעיקר בערים המרכזיות.

ISIS killed 232 people in Mosul and its outskirts in the last week

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-31 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-250 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים מאוד, בקרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה באזור העיר מוסול. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-30 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו בשעות הבוקר שחודשה המתקפה הצבאית נגד ארגון "המדינה האסלאמית" באזור העיר מוסול. דוברים צבאיים נוספים מסרו על כיבושו של הכפר האחרון במזרח העיר מוסול שהיה בידי ארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים וסונים בתימן מסרו ב-31 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-15 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בידי הקואליציה הסעודית. מקורות שיעים נוספים מסרו על הריגתה של משפחה שלמה בהפצצה סעודית.
--
הודו – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-31 באוקטובר 2016 על הריגתם של 8 אסלאמיסטים על-ידי כוחות-הביטחון לאחר שהם הצליחו להימלט מבית-כלא הנמצא באזור העיר בופאל שמרכז הודו. השמונה היו שייכים לארגון בשם "תנועת הסטודנטים האסלאמיים של הודו" – SIMI.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-31 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-55 בני-אדם – כולל אזרחים, חיילים וטרוריסטים מוסלמים – בסדרה של פיגועי-טרור ובפעולות צבאיות שנערכו נגד ארגוני טרור הפועלים באפגניסטן. בין ההרוגים היו לפחות 25 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
פקיסטן – קשמיר – הודו: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-31 באוקטובר 2016 על הריגתם של חייל ואישה מירי של חיילים פקיסטנים שפעלו באזור הגבול המשותף בחבל קשמיר.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים רשמיים ב"איחוד האפריקאי" הפועל בסומליה מסרו ב-31 באוקטובר 2016 על הריגתם של 140 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שהתקפה רחבת-היקף שנערכה נגד הארגון הפועל בדרום סומליה. גורמים צבאיים רשמיים בקניה מסרו שכוחותיהם השתתפו בפעולה הזו שנמשכה ימים אחדים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בניגריה מסרו ב-31 באוקטובר 2016 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם", וכן על הריגתם של 5 חיילים במהלך התקפה של הארגון על יחידה צבאית שפעלה בצפון ניגריה.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-31 באוקטובר 2016 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". הארגון עצמו לקח אחריות למעשה.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-31 באוקטובר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעקבות ירי לעבר כוחותינו שפעלו באזור העיר רמאללה. הטרוריסט שירת כשוטר ברשות הפלסטינית.  
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: