Sunday, November 20, 2016

טרור אסלאמי - 297 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בסוריה; 60 הרוגים בעיראק; 40 הרוגים בניגריה; 35 הרוגים באפגניסטן; 25 הרוגים בתימן; 15 הרוגים בלוב; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 3 ילדים נהרגו בקשמיר הפקיסטנית; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר ההודית; חייל נהרג בסעודיה; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בניגריה, במאלי, בסומליה, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר ובאפגניסטן; סה"כ 297 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-19 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות אזרחיים בעיר חאלב מסרו כי במהלך ארבעת הימים האחרונים נהרגו בעיר יותר מ-130 בני-אדם. במהלך היממה האחרונה נהרגו בעיר לפחות 40 בני-אדם. מקורות צבאיים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים בהתקפה יזומה של הצבא הסורי שנערכה באזור העיר אל-סווידה. קרבות עם נפגעים רבים היו גם בצפון סוריה – שם נמסר על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהתקפות אוויריות של סוריה, טורקיה וכנראה גם ארה"ב.

Iraqi civilians fleeing fighting in Mosul
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-19 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. גורמים צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-19 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם בסדרה של קרבות נוספים שהיו באזור העיר תעז. מקורות בסעודיה מסרו על הריגתו של חייל סעודי מירי טיל שנורה בידי המיליציות השיעיות לעבר סעודיה. הפסקת-אש של 48 שעות הוכרזה ביום שבת בהסכמת הצדדים הלוחמים בתימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-19 בנובמבר 2016 על הריגתם של לפחות 15 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו ברחבי לוב במהלך היממה האחרונה. מרבית הנפגעים היו בעיר סירט, בבנגאזי ובסבחה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים וצבאיים באפגניסטן מסרו ב-19 בנובמבר 2016 על הריגתם של לפחות 35 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו נגד אנשי ארגון "הטליבאן" הפועלים ברחבי אפגניסטן. מרבית הנפגעים היו טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון. כמו כן נמסר מפי מקור צבאי על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר מאוד בארגון "המדינה האסלאמית" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במחוז ננגרהאר.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-19 בנובמבר 2016 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-19 בנובמבר 2016 על הריגתם של כ-40 בני-אדם בהתקפות קשות מאוד שנערכו בידי מיליציות חמושות הפועלות בצפון-מערב ניגריה. מרבית ההתקפות באזור זה נעשות בידי מיליציות שבטיות אסלאמיות הפועלות נגד כפרים נוצרים.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-19 בנובמבר 2016 על הריגתם של 3 ילדים בהפגזה של הודו שנערכה לאורך הגבול המשותף עם פקיסטן בחבל קשמיר. כמו כן נמסר מפי מקורות צבאיים בהודו על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: