Monday, November 14, 2016

טרור אסלאמי - 280 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בתימן; 23 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו באפגניסטן; 14 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 3 הרוגים בסומליה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בניגריה, בסודאן, בלוב, במצרים, בתימן, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בקשמיר, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 280 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-13 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. גורמים צבאיים בסוריה מסרו שבין ההרוגים היו עשרות רבות של מורדים שנפגעו במהלך הפצצה רחבת-היקף שנערכה במחוז אידליב. גורמים נוספים מסרו על הצלחותיהם של המורדים לכבוש מאחזים אחדים באזור מחוז דמשק במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על קרבות עם נפגעים בחאלב עם עשרות הרוגים, בדרעא, בחומס, באזור לטקיה, באל-חמה, בדיר אל-זור ובצפון סוריה. עוד נמסר על נפגעים רבים בהפצצות אוויריות של טורקיה שנערכו במחוז חאלב – כנראה על כפר כורדי.

Islam in Pakistan

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-13 בנובמבר 2016 על הריגתם של 110 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-16 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים נוספים מסרו על הריגתם של מפקדים בכירים בארגון "המדינה האסלאמית" שכנראה נפגעו בהפצצות שנערכו במחוז דיאלה. דוברים כורדים מסרו על הריגתם של לפחות 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באזור העיר כירכוך.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה;  מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-13 בנובמבר 2016 על הריגתם של כ-50 מאנשי המליציות השיעיות בסדרה של הפצצות אוויריות קשות שנערכו בידי סעודיה סמוך לגבול המשותף עם תימן. כמו כן נמסר שבין ההרוגים היו גם 7 מאנשי המיליציות השיעיות בקרבות שהיו באזור העיר תעז.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-13 בנובמבר 2016 על הריגתם של 23 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בסדרה של התקפות אוויריות שנערכו במחוז ננגרהאר. השגרירות האמריקאית בקאבול נסגרה בעקבות התראות להתקפות טרור.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-13 בנובמבר 2016 על הריגתם של 3 בני-אדם שהוצאו-להורג בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" ליד בגבול המשותף עם קניה. השלושה נחטפו בידי הארגון והוצאו-להורג מייד לאחר מכן.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-13 בנובמבר 2016 על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני. גורמים צבאיים נוספים מסרו כי במהלך השבוע האחרון נהרגו יותר מ-40 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה של הצבא המצרי בצפון סיני.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: